Poznaj pracę Zespołu Analityczno-Badawczego FRSE

treść strony
  • Transformacja cyfrowa
    dzięki programowi Erasmus+

    W jaki sposób program może wpływać
    na transformację cyfrową organizacji
    beneficjentów oraz rozwój ich pracowników?

    Więcej o badaniu
  • Staże i praktyki zagraniczne
    Erasmus+ VET a poprawa
    jakości edukacji zawodowej

    Jak mobilności osób uczących się
    wpływają na zmiany instytucjonalne
    i systemowe w edukacji
    w Europie Środkowo-Wschodniej?

    Więcej o badaniu
  • Cyfryzacja w projektach
    partnerstw strategicznych

    Badanie dotyczy projektów Erasmus+ z obszaru

    edukacji zawodowej, których celem była

    transformacja cyfrowa na poziomie organizacji.

    Więcej o badaniu

Badania

Zespół Analityczno-Badawczy realizuje badania edukacyjne dotyczące projektów dofinansowanych przez FRSE, w szczególności ze środków programu Erasmus+. Obszar analiz obejmuje wszystkie sektory programu, głównie akcje zdecentralizowane, obsługiwane na poziomie krajowym. Prowadzone badania uwzględniają zarówno instytucje beneficjentów, jak i uczestników projektów.

Extent to which the learners gained or improved occupation-specific competences by country (percentage of learners who agree completely or a lot)

According to research data, the impact of the transnational mobility differs considerably according to the sending country. The highest impact of the mobility on occupation-specific competences can be noticed in Poland, where 65% of all respondents completely or strongly agree that they became aware of the characteristics of individual workplaces and 56% improved their ability to operate specialist machinery. Also, the learners from Latvia gained a lot of occupation-specific competences with 75% strongly agreeing that they became aware of the characteristics of individual workplaces. Conversely, only one quarter of the UK students enhanced their use of the latest technologies or software, but 40% enhanced their competence to deal with specialist and technical documentation.

Szczegóły
  • Erasmus+ 2014-2020

  • Erasmus+ 2021-2027

  • Mapa przedstawia najważniejsze dane liczbowe dotyczące programu Erasmus+ w perspektywie 2014-2020 z podziałem na województwa i powiaty. Po kliknięciu na wybrane województwo/powiat wyświetlane będą dane tylko dla tego województwa/powiatu.

    Liczba projektów i dofinansowanie dotyczy polskiej NA i odpowiada rozliczeniom końcowym zamkniętych projektów bądź aktualnie obowiązującym wersjom umów dla projektów będących w toku.

    Zrealizowane wyjazdy i przyjazdy dotyczą wszystkich projektów, w których krajem wysyłającym lub przyjmującym jest Polska, finansowanych przez polską NA oraz przez NA z innych krajów. Po kliknięciu na wybrane województwo/powiat wyświetlane będą wyjazdy i przyjazdy z/do wybranego województwa/powiatu.

    Poszczególne sektory programu Erasmus+ oznaczone są skrótami stosowanymi w perspektywie 2014-2020:

    AE – edukacja dorosłych
    VET – kształcenie i szkolenie zawodowe
    HE – szkolnictwo wyższe
    SE – edukacja szkolna
    Y – edukacja młodzieży

    Mapa przedstawia dane wg stanu na dzień 31.03.2024.

     

  • Mapa przedstawia najważniejsze dane liczbowe dotyczące programu Erasmus+ w perspektywie 2021-2027 z podziałem na województwa i powiaty. Po kliknięciu na wybrane województwo/powiat wyświetlane będą dane tylko dla tego województwa/powiatu.

    Liczba projektów i dofinansowanie przyznane w ramach procedur selekcyjnych dotyczy polskiej NA, z uwzględnieniem późniejszych zmian kwot dofinansowania w zawartych i aneksowanych umowach.

    Zrealizowane wyjazdy i przyjazdy dotyczą projektów, w których krajem przyjmującym lub wysyłającym jest Polska,  w ramach projektów finansowanych przez polską NA oraz przez NA z innych krajów*. Po kliknięciu na wybrane województwo/powiat wyświetlane będą wyjazdy i przyjazdy z/do wybranego województwa/powiatu.

    Poszczególne sektory programu Erasmus+ oznaczone są skrótami stosowanymi w perspektywie 2021-2027:

     

    ADU – edukacja dorosłych
    VET – kształcenie i szkolenie zawodowe
    HED – szkolnictwo wyższe
    SCH – edukacja szkolna
    YOU – edukacja młodzieży
    SPO – sport

    Mapa przedstawia dane wg stanu na dzień 31.03.2024.

    *z powodu opóźnień i zakłóceń w działaniu systemów BM i PMM dane dotyczące mobilności mogą być niekompletne.

     

Wybierz kraj:

Research in Europe

Kliknij na kraj, aby wyświetlić poniżej listę badań udostępnionych przez ten kraj.

Wybrany kraj:Polska

Badania

Wybierz
filtr:

Albo wpisz
frazę:

    • Cross-sectoral

    • Austria

    Showing and Identifying Impact of E+ on EU and National Level Report1 [EN]

    • Cross-sectoral

    • Austria

    Impact assessment: Impact+ [DE,EN]

    • Vocational Education and Training

    • Austria

    Nachhaltige Nutzung europäischer Projektergebnisse. Thematisches Monitoring der Nationalagentur Erasmus+ Bildung [DE]

    • Cross-sectoral

    • Austria

    Die Effekte der Erasmus+ Incomings auf die österreichische Volkswirtschaft (German version).

    • Cross-sectoral

    • Austria

    The effects of Erasmus+ incoming participants on the Austrian economy (English version).

    • Youth

    • Chorwacja

    ERASMUS+ YOUTH IN ACTION – Results of RAY in Croatia in 2015 Research-based Analysis and Monitoring of Erasmus+: Youth in Action [EN]

    • Cross-sectoral

    • Cypr

    Annual Report 2017 [GR]

    • Cross-sectoral

    • Chorwacja

    Analysis of Participant Reports – Key Action 1 (Rezultati analize izvješća sudionika mobilnosti – Erasmus+ – Ključna aktivnost 1) [HR]

    • Cross-sectoral

    • Chorwacja

    Towards Internationalisation of Education – Participation of the Republic of Croatia in the Lifelong Learning Programme [EN]

1
2
3
...
11
12
13
Przeczytaj!

 

Poznaj działalność i publikacje Polskiego Biura Eurydice

Ogólnoeuropejska sieć wymiany informacji o systemach edukacji

Więcej
Dowiedz się!

 

Platforma Youth Wiki o europejskiej polityce w kwestii młodzieży

Encyklopedia zagadnień dotyczących polityki młodzieżowej UE

Więcej