17.09.2025 r.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wybierz
filtr:
albo wpisz
frazę:
Raport stanowi polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci RIA-AE
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2024 roku.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Akcja 1. Mobilność edukacyjna
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Akcja 1. Mobilność edukacyjna
Erasmus+
Edukacja szkolna
Akcja 1. Mobilność edukacyjna
Erasmus+
Edukacja szkolna
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Kształcenie i szkolenia zawodowe
Akcja 1. Mobilność edukacyjna
Erasmus+
Kształcenie i szkolenia zawodowe
Akcja 1. Mobilność edukacyjna
Erasmus+
Kształcenie i szkolenia zawodowe
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Sport
Akcja 1. Mobilność edukacyjna osób
Erasmus+
Sport
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Działania Jean Monnet
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Działania Jean Monnet
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Szkolnictwo wyższe
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Edukacja dorosłych
Akcja 1. Mobilność edukacyjna
Erasmus+
Edukacja dorosłych
Akcja 2. Współpraca organizacji i instytucji
Erasmus+
Młodzież
Akcja 1. Mobilność edukacyjna
Erasmus+
Młodzież
Akcja 1. Mobilność edukacyjna
eTwinning
EPALE
Europass
EuroPeers
Erasmus+
Europejska Platforma Edukacji Szkolnej
Regionalne Punkty Informacyjne
Erasmus+ InnHUB
Wydawnictwo FRSE
Erasmus+
EuroApprentices Polska
SALTO
TCA
TCA – Training and Cooperation Activities
Erasmus+
Online Language Support (OLS)
Selfie+
Erasmus+
DiscoverEU
Eurodesk
Eurydice
Narzędzie Komisji Europejskiej
Program Wspierania Pamięci Narodowej
Program Wspierania Pamięci Narodowej
FRSE
FRSE
08.10.2025 r.
FRSE bierze udział w 15. Forum Rozwoju Mazowsza – Forum Funduszy Europejskich, które odbędzie się 8 października 2025 r. w Warszawie. Podczas tego największego i najważniejszego wydarzenia w regionie poświęconego roli Unii Europejskiej w rozwoju regionalnym zapraszamy na nasze stoisko oraz warsztaty.
Erasmus+
19.09.2025 r.
Zapraszamy na spotkanie informacyjne online 19 września 2025 r., które będzie poświęcone możliwościom Erasmusa+ w sektorze Młodzież – z perspektywy osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z programem.
Erasmus+
18.09.2025 r.
Narodowa Agencja zaprasza na spotkanie online dla instytucji ubiegających się o Akredytację Erasmus+ w sektorze VET w konkursie 2025.
Języki Obce w Szkole
26.09.2025 r.
Z okazji Europejskiego Dnia Języków serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na „IV Wrocławskie Forum Nauczycieli Języków Obcych – metodyka, praktyka, pasja”, które odbędzie się 26 września 2025 r.
Erasmus+
11.09.2025 r.
Zapraszamy na spotkania informacyjne dla wnioskodawców: Akredytacji w sektorze Młodzież (KA150) i Projektów mobilności młodzieży – „Działanie na rzecz włączenia DiscoverEU” (KA155).
Erasmus+
15.09.2025 r.
Nie masz jeszcze doświadczenia w programie Erasmus+? Weź udział w szkoleniu z zarządzania projektami w sektorze Edukacja szkolna, Akcja 1. Spotykamy się 15 września 2025 r. w siedzibie FRSE w Warszawie!
EPALE
23.09.2025 r.
Podczas spotkania w Lublinie, które odbędzie się 23 września 2025 r., zaprezentujemy dobre praktyki w obszarze włączenia w edukacji dorosłych.
Youth Wiki
24.09.2025 r.
Zapraszamy na webinarium na temat polityki młodzieżowej, zatrudnienia, przedsiębiorczości i wolontariatu młodzieży, które odbędzie się 24 września 2025 r.
FRSE
25.09.2025 r.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń zapraszają na seminarium językowe pt. „Wielojęzyczność – niezwykła codzienność Europy”, które odbędzie się 25 września 2025 r. w Warszawie.
Regionalne Punkty Informacyjne
28.08.2025 r.
Fundacja Sempre a Frente (Regionalny Punkt Informacyjny NA) zaprasza na spotkanie informacyjne poświęcone Projektom solidarności – realizowanym w ramach Europejskiego Korpusu Solidarności. Widzimy się 28 sierpnia 2025 r. w Lublinie!
Erasmus+
06.10.2025 r.
Jak upowszechniać rezultaty projektów Erasmus+ i docierać do szerokiego grona odbiorców? Jak zainteresować właściwe grupy docelowe i zachęcić do korzystania ze szkoleń i programów edukacyjnych, które powstały w projektach partnerskich? Jakich metod i narzędzi użyć, aby skutecznie informować o atrakcyjności rezultatów? O tym dowiesz się na naszym seminarium!
Erasmus+
28.08.2025 r.
Narodowa Agencja Programu Erasmus+ zaprasza organizacje zainteresowane złożeniem wniosku o Akredytację w sektorze Edukacja dorosłych (KA120) na webinarium, które odbędzie się 28 sierpnia 2025 r. (czwartek) w godz. 14:00-16:00.
eTwinning
29.09.2025 r.
29 września 2025 r. odbędzie się bezpłatne spotkanie eTwinning dla nauczycieli pracujących z uczniami w wieku 15-19 lat, zainteresowanych rozpoczęciem międzynarodowego projektu online.
eTwinning
22.09.2025 r.
Zapraszamy na bezpłatne wydarzenie eTwinning dla nauczycieli pracujących z uczniami w wieku 12-15 lat, zainteresowanych rozpoczęciem międzynarodowego projektu online. Spotykamy się 22 września 2025 r.!
ErasmusDays
13.10.2025 r.
Ponownie będziemy celebrować sukcesy programu Erasmus+ podczas #ErasmusDays 2025, które odbędą się od 13 do 18 października. Tegoroczna, już 9. edycja organizowana jest pod hasłem: „6 days to make Europe shine”.
EPALE
26.06.2025 r.
Zachęcamy do udziału w webinarium EPALE „Wolontariat jako narzędzie edukatora – praktycznie, systemowo i z misją”, które odbędzie się 26 czerwca 2025 r. o godz. 11:00.
Regionalne Punkty Informacyjne
16.06.2025 r.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli (Regionalny Punkt Informacyjny NA) zaprasza na spotkanie informacyjne online 16 czerwca 2025 r. poświęcone projektowi „Wsparcie rówieśnicze w zakresie zdrowia psychicznego młodzieży (peer support)”.
eTwinning
04.07.2025 r.
Zapraszamy na stacjonarne wydarzenie z serii Summer Educator Retreat dla początkujących eTwinnerów, które odbędzie się w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim (nieopodal Warszawy) w dniach 4-6 lipca 2025 r.
Regionalne Punkty Informacyjne
12.06.2025 r.
OIC POLAND Fundacja Akademii WSEI (Regionalny Punkt Informacyjny NA) zaprasza na konferencję „Przestrzeń dialogu. Włączenie i zaangażowanie uczniów w życie szkoły”, która odbędzie się 12 czerwca 2025 r. w Lublinie.
Regionalne Punkty Informacyjne
05.06.2025 r.
Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu (Regionalny Punkt Informacyjny NA) serdecznie zaprasza na spotkanie poświęcone programowi Erasmus+ Młodzież, które odbędzie się 5 czerwca 2025 r.
Zakład Akwizycji Języka i Glottodydaktyki, Wydział Neofilologii, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
JOwS
Żyjemy w ciągłym stanie rozproszenia, a przez to specjalnych metod nauczania wymaga nie tylko uczeń z orzeczeniem, lecz właściwie każdy uczący się – mówi prof. Katarzyna Karpińska-Szaj, językoznawczyni z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Europa dla Aktywnych
Wyjechał na Erasmusa do Finlandii. Tam założył ICEYE – firmę, która jest dziś warta miliard dolarów. Rafał Modrzewski m.in. o tym, jak jego satelity wspierają Ukraińców na wojnie i pomagają podczas powodzi w Polsce.
Europa dla Aktywnych
Kiedy poczułam, że mogę inspirować innych? Gdy Ewa Minge wpuściła mnie na wybieg – mówi Agata Roczniak, pierwsza polska modelka na wózku, edukatorka i mówczyni motywacyjna.
Europa dla Aktywnych
Trzeba nie tylko słuchać młodzieży, by podjąć właściwe decyzje, ale też stale sprawdzać, jak te decyzje faktycznie wpływają na młodych. O polityce Unii w odniesieniu do obecnych i przyszłych pokoleń mówi komisarz UE Glenn Micallef.
Uniwersytet Warszawski
JOwS
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje sposób nauczania i egzaminowania uczniów, a indywidualne materiały i testy, także online, to przyszłość – zauważa prof. Romuald Gozdawa-Gołębiowski z Uniwersytetu Warszawskiego. I choć nauczyciele już dziś sięgają po nowatorskie rozwiązania, to robią to w zbyt małym zakresie. Z profesorem rozmawiamy o tym, po co testować i jak to robić, by uczeń mógł wyciągnąć z tego korzyści. Mówimy też o uczeniu „pod test” i możliwości włączenia do wyników egzaminu wniosków z obserwacji nauczycielskich. Zastanawiamy się nad przyszłością testowania, również w kontekście zdalnego egzaminowania. I zmianach, które muszą zajść, by było to możliwe.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
JOwS
Systemy AI nie zastąpią nauki czy samodzielnego myślenia, ale będą wspierać ten proces – mówi dr Kacper Łodzikowski, badacz sztucznej inteligencji i wykładowca na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Vice President of Artificial Intelligence Capabilities w Pearson. – I powinny to robić na każdych zajęciach. Z ekspertem od AI rozmawiamy o przyszłości technologii i o tym, jak się zmieni charakter pracy nauczyciela języków.