Języki Obce w Szkole 4/2024
Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Motywacja do nauki języków obcych
seria wydawnicza
rok wydania
2020
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Czy kiedykolwiek w dzieciństwie marzyli Państwo o tym, by przeczytać swoją ulubioną książkę w oryginale? Czy zmotywowało Państwa to do uczenia się języka, w którym ta książka została napisana? Temat numeru tego wydania „Języków Obcych w Szkole” stanowi motywacja. Dzisiejsze możliwości nauki języków i praktykowania ich znajomości są niemal nieograniczone: to kontakty osobiste i w trakcie rozmaitych wyjazdów służbowych czy prywatnych (choć akurat teraz wstrzymanych!), to dostęp do wielojęzycznej telewizji, to internet ze swoimi interaktywnymi narzędziami, to programy wymiany takie jak Erasmus+. Wszystko to może być dobrym motywatorem do nauki języków. Życząc owocnej lektury tego wydania „Języków Obcych w Szkole”, mamy nadzieję, że zainspiruje ona Państwa do uczenia (się) języków, a przez to do poszerzania granic swojego świata.
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl
Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano