Mentoring i tutoring 2.0.
Relacja, rozwój i technologia w edukacji zawodowej
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
rok wydania
2025
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
48
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-67587-65-5
The publication highlights the growing role of joint and double degree programmes in shaping Europe’s higher education. It explores their diversity, key challenges, and the support of national agencies, showing how these initiatives strengthen cooperation and drive the future of the European Education Area.
Relacja, rozwój i technologia w edukacji zawodowej
Kompendium projektów z sektora Szkolnictwo wyższe
Mieszane programy intensywne w Erasmusie+
Zbiór tekstów podsumowujących ogólnopolską debatę na temat lifelong learning.
Opisy najciekawszych projektów proekologicznych zrealizowanych w Akcji 2. programu Erasmus+.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE (2024 rok)
Publikacja zawiera opisy projektów prośrodowiskowych zrealizowanych w sektorze VET programu Erasmus+.
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).