Europa dla Aktywnych 4/2024
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Pakiet Edukacyjny Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu Część 7
seria wydawnicza
rok wydania
2014
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
92
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-29-5
Publikacja przedstawia temat kreatywności w kontekście pracy z młodzieżą i działań projektowych, porusza przy tym wiele zagadnień uniwersalnych, bez względu na kontekst podejmowanego działania. Powstała w ramach wieloletniego projektu edukacyjnego Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji
Anglojęzyczna publikacja prezentująca polski system edukacji
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2023 roku.
Scenariusze zajęć z zakresu wellbeing do wykorzystania na lekcjach, podczas wyjazdów integracyjnych oraz w projektach.
Niniejszy raport stanowi polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci „Research-based Impact Analysis of Erasmus+ Adult Education Programme” (R
Tłumaczenie publikacji Promoting diversity and inclusion in schools in Europe
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Rola zawodowa nauczycieli i nauczycielek akademickich języka angielskiego specjalistycznego
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Publication about Polish high schools in European Univesities
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Mistrzostwa Europy Młodych Profesjonalistów
The influence of society, economy and culture on the educational choices of women and men.
Report on the impact of Erasmus+ on the digital transformation of the beneficiaries of this programme.
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego