European Universities in Poland
Publikacja omawia pierwsze efekty działania Uniwersytetów Europejskich w obszarach: rozwoju innowacyjności, transformacji cyfrowej czy wdrażania elastycznych ścieżek kształcenia.&a
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Key Concept Series, VOL. 2
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2018
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
420
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
angielski
ISBN / ISSN
978-83-65591-61-6
As formal and informal leaders, teachers are those establishing educational concepts, visions and projects. Hardly possible is to make a proper change at school without people that rise to challenges and take up risks, who can recognize and break development barriers of educational process participants – both in and out of school.
Citation: Teacher Leadership, J. Madalińska-Michalak (eds.), Foundation for the Development of the Education System, Key Concepts Series, vol. 2, Warsaw 2018.
Publikacja omawia pierwsze efekty działania Uniwersytetów Europejskich w obszarach: rozwoju innowacyjności, transformacji cyfrowej czy wdrażania elastycznych ścieżek kształcenia.&a
Projekty programu Erasmus+ mają charakter edukacyjny, ale ich realizowanie wymaga szerokich umiejętności menedżerskich
The publication about children and youth online safety
The subject of this publication is in-service teacher education.
The subject of this publication is initial teacher education.
Jak wygląda kształcenie zawodowe w Polsce z perspektywy systemu edukacji i rynku pracy?
Zbiór artykułów naukowych poświęconych edukacji włączającej, czyli czołowemu paradygmatowi pedagogiki specjalnej.
W publikacji poruszona została kwestia kreatywności, czyli jednej z kompetencji kluczowych.
W publikacji przedstawiono zarówno zagrożenia, jak i możliwości związane z internetem.
Publikacja poświęcona jest problematyce kształtowania kompetencji przedsiębiorczych w edukacji.
Analiza najbardziej aktualnych zagadnień z obszaru edukacji dorosłych.
Publikacja zawiera artykuły gości specjalnych I Kongresu Rozwoju Systemu Edukacji oraz materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Szkoła w świecie zmian i nowych technologii"
Autorzy książki pokazują, że przywództwo nauczycieli ma swoje przesłanki w prawie oświatowym.
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.