Partnerstwa w Erasmusie+
Podsumowanie realizacji partnerstw współpracy w sektorze Szkolnictwo wyższe Erasmus+ w latach 2021–2024.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2016
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
64
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji/Fundusz Stypendialny SCIEX
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-85-1
Publikacja przedstawia szczegółowe informacje na temat realizowanego programu SCIEX w Polsce i w Europie, a także sylwetki stypendystów i historie ich sukcesu.
Podsumowanie realizacji partnerstw współpracy w sektorze Szkolnictwo wyższe Erasmus+ w latach 2021–2024.
Publikacja prezentująca przykłady współpracy akademickiej w ramach Blended Intensive Programmes (BIP)
Umiejętności podstawowe – wsparcie w nauce czytania, pisania, matematyki i przedmiotów ścisłych: zmiany w polityce edukacyjnej od 2020 r.
Zbiór tekstów podsumowujących ogólnopolską debatę na temat lifelong learning.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji
Polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci RIA-AE.
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2024 roku.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Raport Polskiego Biura Eurydice przedstawiający przykłady rozwiązań krajowych w zakresie organizacji i finansowania edukacji specjalnej w Europie
Raport ze spotkania Beneficjentów programów Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności
Czas przeznaczony na nauczanie poszczególnych przedmiotów w szkolnictwie obowiązkowym w Europie 2024/25
Indywidualizacja procesu nauczania
Publikacja prezentująca laureatów i nominacje w konkursach edukacyjnych Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji w 2024 roku.
Opisy najciekawszych projektów proekologicznych zrealizowanych w Akcji 2. programu Erasmus+.
Publikacja o Uniwersytetach Europejskich w Polsce
Opis najlepszych projektów eTwinning nagrodzonych w 2025 roku.
Publikacja dla członków sieci eTwinning.
The Professional Role of ESP Teachers
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE (2024 rok)