Uczniowie
w projektach
Przewodnik po formach doskonalenia umiejętności w ramach Erasmusa+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Jakość w projektach Polsko-Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży
seria wydawnicza
rok wydania
2014
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
103
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-49-3
Zaktualizowana i uzupełniona wersją dwóch wcześniejszych publikacji na temat jakości w projektach Polsko-Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży. Antologia obejmuje temat przygotowania projektów i ich jakości. Stanowi pomocne narzędzie w przygotowaniu wniosku do Funduszu.
Przewodnik po formach doskonalenia umiejętności w ramach Erasmusa+.
Przewodnik po projektach włączających osoby z niepełnosprawnościami.
Ten poradnik jak w soczewce skupia wszystkie wartościowe informacje na temat kluczowych elementów zarządzania projektem mobilności w sektorze Edukacja szkolna
Publikacja przedstawia narzędzia Profil Europass, Europass CV i Europass Mobilność.
Przewodnik po wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Polsko-Ukraińskiej
Rady Wymiany Młodzieży (PURWM).
Poradnik beneficjentów
Europejskiego Korpusu Solidarności
w zakresie Znaku Jakości EKS.
NEWSLETTER of the Foundation for the Development of the Education System about projects results dissemination.
W publikacji przedstawiono narzędzia upowszechniania rezultatów projektów oraz aspekty prawne projektowych działań promocyjnych.
Publikacja zawiera scenariusze lekcji na temat Europass.
Przewodnik po systemie ECVET.
Publikacja przybliża znaczenie edukacji dorosłych w budowaniu kompetencji potrzebnych na rynku pracy oraz wzmacniających innowacyjną gospodarkę.
Publikacja podsumowuje działanie Wizyty Przygotowawcze w ramach FSiS.
Publikacja dotyczy upowszechniania i wykorzystywania rezultatów projektów edukacyjnych.
The basis for this workbook was the content of the blended training “Meant to be a Mentor”.
Poradników dla wnioskodawców projektu „Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych”.