Uczniowie
w projektach
Przewodnik po formach doskonalenia umiejętności w ramach Erasmusa+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2016
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
68
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-65591-12-8
Inspiracją do powstania książki było I Forum Edukacji Dorosłych przygotowane przez Krajowe Biuro EPALE funkcjonujące w ramach Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Elektroniczna platforma na rzecz uczenia się dorosłych w Europie (EPALE) jest istotnym instrumentem wsparcia dla edukatorów, trenerów, szkoleniowców specjalizujących się w edukacji dorosłych. Publikacja jest zbiorem tekstów eksperckich poświęconym kluczowym zagadnieniom z tego obszaru.
Cytowanie: Rola pozaformalnej edukacji dorosłych we wzmacnianiu rozwoju innowacyjnej gospodarki, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Warszawa 2016.
Przewodnik po formach doskonalenia umiejętności w ramach Erasmusa+.
Przewodnik po projektach włączających osoby z niepełnosprawnościami.
Ten poradnik jak w soczewce skupia wszystkie wartościowe informacje na temat kluczowych elementów zarządzania projektem mobilności w sektorze Edukacja szkolna
Publikacja przedstawia narzędzia Profil Europass, Europass CV i Europass Mobilność.
Przewodnik po wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Polsko-Ukraińskiej
Rady Wymiany Młodzieży (PURWM).
Poradnik beneficjentów
Europejskiego Korpusu Solidarności
w zakresie Znaku Jakości EKS.
NEWSLETTER of the Foundation for the Development of the Education System about projects results dissemination.
W publikacji przedstawiono narzędzia upowszechniania rezultatów projektów oraz aspekty prawne projektowych działań promocyjnych.
Publikacja zawiera scenariusze lekcji na temat Europass.
Przewodnik po systemie ECVET.
Publikacja podsumowuje działanie Wizyty Przygotowawcze w ramach FSiS.
Publikacja dotyczy upowszechniania i wykorzystywania rezultatów projektów edukacyjnych.
The basis for this workbook was the content of the blended training “Meant to be a Mentor”.
Jakość w projektach Polsko-Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży
Poradników dla wnioskodawców projektu „Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych”.