Edukacja dorosłych w programie Erasmus+
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Edukacja szkolna
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-66515-67-3
Publikacja jest przeznaczona dla beneficjentów programu Erasmus+ i ma na celu przekazanie im informacji na temat najnowszych priorytetów i oferty tego programu na lata 2021–2027 w sektorze Edukacja szkolna. Zebrano w niej analizy, interpretacje i porady praktyczne w zakresie prowadzenia projektów, pozwalające zapewnić działaniom realizowanym w ramach programu zgodność z tzw. Standardami jakości Erasmusa. To sformułowane przez Komisję Europejską priorytety horyzontalne, czyli najważniejsze wyzwania stojące przed edukacją na terytorium Unii Europejskiej w latach 2021–2027.
W książce eksperci i dotychczasowi beneficjenci programu wspólnie z pracownikami Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) – Narodowej Agencji Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności objaśniają Czytelnikom, w jaki sposób korzystać z doświadczeń zdobytych także we wcześniejszej edycji programu.
Cytowanie: Morawicz, I., Kowalczyk, A., Przemieniecka, J., Torończak, E. i in. (2021). Standardy jakości Erasmusa w praktyce. Edukacja szkolna. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.