Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Edukacyjne projekty językowe
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Co projektem edukacyjnym jest, a co nim nie jest (ale nadal pozostaje realizacją dobrych praktyk), jakie są blaski i cienie angażowania się w projekty, jak prowadzić je w „zwykłej, polskiej szkole” i jakie inicjatywy otrzymują międzynarodowe wyróżnienia, takie jak European Language Label (ELL) czy Krajowe i Europejskie Odznaki Jakości eTwinning - o tym wszystkim w bieżącym numerze "Języków Obcych w Szkole". Zachęcamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane