Języki Obce w Szkole 3/2025
Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Języki obce na etapie przedszkolnym i wczesnoszkolnym
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2025
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
132
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Numer 4/2025 „Języków Obcych w Szkole" poświęcony jest edukacji językowej najmłodszych. Jakie są planowane zmiany systemowe w zakresie edukacji językowej dzieci? Czy można „odkrzesłowić” klasę? Co z początkowych etapów szczególnie wynosimy i czy my nauczyciele możemy coś w tym zakresie usprawnić? Które elementy sprzyjają nauce dzieci, a które niekoniecznie? Zapraszamy do lektury ostatniego w 2025 roku wydania i czerpania pomysłów dydaktycznych na własne zajęcia.
Więcej na www.jows.pl
Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji
Indywidualizacja procesu nauczania
Egzaminy, testy końcowe i certyfikujące
Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki