czytelnia Frse Czytelnia – poznaj publikacje Wydawnictwa FRSE

treść strony

Najnowsze publikacje

  • Joint and Double Programmes in Europe

    Conference publication

  • Mentoring i tutoring 2.0.

    Relacja, rozwój i technologia w edukacji zawodowej

  • Uczenie się przez całe życie

    Zbiór tekstów podsumowujących ogólnopolską debatę na temat lifelong learning.

  • BIP: szybko i efektywnie

    Mieszane programy intensywne w Erasmusie+

Hasła przedmiotowe

Seria wydawnicza

Program

Dodatkowe

Wyczyść filtry
  • Języki Obce w Szkole 3/2025

    Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji

  • Języki Obce w Szkole 1/2025

    Egzaminy, testy końcowe i certyfikujące

  • Języki Obce w Szkole 4/2024

    Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji

  • Języki Obce w Szkole 3/2024

    Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy

  • Języki Obce w Szkole 2/2024

    Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego

  • Języki Obce w Szkole 1/2024

    Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie

  • Języki Obce w Szkole 4/2023

    Cyfryzacja edukacji językowej

  • Języki Obce w Szkole 3/2023

    Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym

  • Języki Obce w Szkole Nr Specjalny 2023

    Języki obce zawodowe i specjalistyczne

  • Języki Obce w Szkole 2/2023

    Sprawności językowe i podsystemy języka

  • Języki Obce w Szkole 1/2023

    Język i...

  • Języki Obce w Szkole 4/2022

    Otwartość i tolerancja w nauczaniu

  • Języki Obce w Szkole 3/2022

      Języki mniej popularne

  • Języki Obce w Szkole 2/2022

    Zawód: nauczyciel

  • Języki Obce w Szkole 1/2022

    Materiały dydaktyczne

  • Języki Obce w Szkole 4/2021

    Edukacyjne projekty językowe

  • Języki Obce w Szkole 3/2021

    Ocenianie i kontrola postępów ucznia

1