Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
144
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Numer 4/2022 "Języków Obcych w Szkole" wypełniliśmy tekstami ukazującymi kwestie tolerancji i otwartości w nauczaniu i uczeniu się języków. Poruszone zagadnienia ukazują temat z różnych perspektyw i zawierają praktyczne wskazówki odnośnie do tego, jak uczynić prowadzone przez siebie zajęcia bardziej otwartymi na uczniów z innych kultur, mniejszości etnicznych czy o innym doświadczeniu szkoły. Znajdziemy również przykłady dobrych praktyk zwiększających dobrostan psychiczny uczestników edukacji. Zapraszamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane