Entrepreneurship education at school in Europe – 2025
Nauczanie przedsiębiorczości w szkołach w Europie – 2025
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Sprawozdanie dla Komisji Europejskiej
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2013
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
81
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-92-79-40074-2
Niniejsze sprawozdanie Grupy wysokiego szczebla ds. modernizacji szkolnictwa wyższego dotyczy jakości nauczania i uczenia się w szkołach wyższych. W publikacji przedstawiono inicjatywy, dzięki którym można reformować szkolnictwo wyższe i wpływać na jego rozwój, a także zaproponowano sposoby wspierania przez Unię Europejską rządów i interesariuszy we wdrażaniu nowych, bardziej innowacyjnych modeli nauczania i uczenia się.
Cytowanie: McAleese, M. i in. (2013). Podnoszenie jakości nauczania i uczenia się w szkołach wyższych w Europie. Sprawozdanie dla Komisji Europejskiej. Luksemburg: Urząd Publikacji Unii Europejskiej.
Nauczanie przedsiębiorczości w szkołach w Europie – 2025
Podsumowanie realizacji partnerstw współpracy w sektorze Szkolnictwo wyższe Erasmus+ w latach 2021–2024.
Publikacja prezentująca przykłady współpracy akademickiej w ramach Blended Intensive Programmes (BIP)
Umiejętności podstawowe – wsparcie w nauce czytania, pisania, matematyki i przedmiotów ścisłych: zmiany w polityce edukacyjnej od 2020 r.
Zbiór tekstów podsumowujących ogólnopolską debatę na temat lifelong learning.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji
Polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci RIA-AE.
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2024 roku.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Raport Polskiego Biura Eurydice przedstawiający przykłady rozwiązań krajowych w zakresie organizacji i finansowania edukacji specjalnej w Europie
Raport ze spotkania Beneficjentów programów Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności
Czas przeznaczony na nauczanie poszczególnych przedmiotów w szkolnictwie obowiązkowym w Europie 2024/25
Indywidualizacja procesu nauczania
Publikacja prezentująca laureatów i nominacje w konkursach edukacyjnych Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji w 2024 roku.
Opisy najciekawszych projektów proekologicznych zrealizowanych w Akcji 2. programu Erasmus+.
Publikacja o Uniwersytetach Europejskich w Polsce
Opis najlepszych projektów eTwinning nagrodzonych w 2025 roku.
Publikacja dla członków sieci eTwinning.
The Professional Role of ESP Teachers