Edukacja dorosłych w programie Erasmus+
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Perspektywa beneficjentów programu Erasmus+
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-66515-59-8
Publikacja dotyczy szeroko pojętej współpracy placówek kształcenia zawodowego w Polsce i polskich pracodawców. Przedstawiono w niej przykłady szkół branżowych oraz Ochotniczych Hufców Pracy, które na co dzień współpracują z firmami lokalnymi i które chciały opowiedzieć o tym doświadczeniu, przedstawiając swoje rekomendacje w zakresie współpracy placówek branżowych z pracodawcami.
Cytowanie: Włodarczyk, A. i Motysia, K. (red.) (2021). Współpraca szkół branżowych z pracodawcami. Perspektywa beneficjentów programu Erasmus+. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.