Edukacja dorosłych w programie Erasmus+
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Warsaw seminar 2021
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
122
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
ANGIELSKI
ISBN / ISSN
978-83-66515-82-6
This book is a collection of research articles that were presented at the research seminar “Evidence-based approach in Erasmus+ and European Solidarity Corps. Research in the time of pandemic”, that took place online on 27 October 2021 as part of the annual Warsaw Research Seminars.
Despite all the challenges and setbacks that the COVID-19 pandemic created, the organising team of the Warsaw Research Seminars was aware of the importance of research and continuing provision of evidence on the functioning and impact of the Erasmus+ and the European Solidarity Fund. In these challenging times, we needed research more than ever in order to fully describe and understand the potential and visible impact of the pandemic on education and youth, as well as the society.
Citation: Rybińska, A., Şenyuva, Ö., Poszytek, P. (eds.), (2022). Evidence-based approach in Erasmus+ and European Solidarity Corps. Warsaw seminar 2021. Warsaw: FRSE Publishing House.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.