Europa dla Aktywnych 4/2024
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
rok wydania
2011
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
122
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Agencja Wykonawcza ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego / Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-62634-60-6
W prezentowanym raporcie przeanalizowano ewolucję stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji oraz zmiany, jakie spowodowały w polityce i w praktyce w poszczególnych krajach, biorąc pod uwagę metody, treści dydaktyczne i procesy ewaluacji.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji
Anglojęzyczna publikacja prezentująca polski system edukacji
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2023 roku.
Scenariusze zajęć z zakresu wellbeing do wykorzystania na lekcjach, podczas wyjazdów integracyjnych oraz w projektach.
Niniejszy raport stanowi polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci „Research-based Impact Analysis of Erasmus+ Adult Education Programme” (R
Tłumaczenie publikacji Promoting diversity and inclusion in schools in Europe
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Rola zawodowa nauczycieli i nauczycielek akademickich języka angielskiego specjalistycznego
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Publication about Polish high schools in European Univesities
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Mistrzostwa Europy Młodych Profesjonalistów
The influence of society, economy and culture on the educational choices of women and men.
Report on the impact of Erasmus+ on the digital transformation of the beneficiaries of this programme.
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego