Edukacja dorosłych w programie Erasmus+
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Korzyści z realizacji projektów
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2017
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
118
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-65591-29-6
Publikacja prezentuje, w jaki sposób w ramach programu Erasmus+ Edukacja dorosłych wspierać niezawodową edukację osób dorosłych w Polsce. Autorzy poszczególnych rozdziałów opisją jej różnorodność, treści, formy, podkreślając, w jaki sposób współpraca z zagranicznymi partnerami wpływa na rozwój różnych typów organizacji i instytucji oraz na ich ofertę edukacyjną dla osób dorosłych.
Cytowanie: Respondek, A. i Chodniewicz, M. (red.) (2017). Oblicza niezawodowej edukacji dorosłych w programie Erasmus+. Korzyści z realizacji projektów. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.