Uczenie się na rzecz zrównoważonego rozwoju w Europie: Budowanie kompetencji oraz wspieranie nauczycieli i szkół
Tłumaczenie publikacji Learning for sustainability in Europe: Building competences and supporting teachers and schools
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Kompendium wiedzy o edukacji pozaformalnej na podstawie doświadczeń uczestników i uczestniczek Programu „Młodzież w działaniu” (2007-2013)
seria wydawnicza
rok wydania
2014
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
85
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-60-8
Publikacja podsumowuje wyniki prowadzonych w Polsce badań RAY (ang. Research-based analysis of the Youth in Action Programme) – wspólnego projektu narodowych agencji programu „Młodzież w działaniu”. Przedstawia jaki był wpływ projektów na postawy, zachowania i wartości wyznawane przez beneficjentów oraz w jakim stopniu osiągane były cele programu.
Tłumaczenie publikacji Learning for sustainability in Europe: Building competences and supporting teachers and schools
Zbiór najciekawszych artykułów opracowanych przez Zespół EVET w 2025 roku
Relacja, rozwój i technologia w edukacji zawodowej
Kadra akademicka w Europie - 2025
Conference publication
Nauczanie przedsiębiorczości w szkołach w Europie – 2025
Kompendium projektów z sektora Szkolnictwo wyższe
Mieszane programy intensywne w Erasmusie+
Umiejętności podstawowe – wsparcie w nauce czytania, pisania, matematyki i przedmiotów ścisłych: zmiany w polityce edukacyjnej od 2020 r.
Zbiór tekstów podsumowujących ogólnopolską debatę na temat lifelong learning.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji
Polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci RIA-AE.
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2024 roku.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Raport Polskiego Biura Eurydice przedstawiający przykłady rozwiązań krajowych w zakresie organizacji i finansowania edukacji specjalnej w Europie
Raport ze spotkania Beneficjentów programów Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności
Czas przeznaczony na nauczanie poszczególnych przedmiotów w szkolnictwie obowiązkowym w Europie 2024/25
Indywidualizacja procesu nauczania
Publikacja prezentująca laureatów i nominacje w konkursach edukacyjnych Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji w 2024 roku.